Musikvideo – Amplifield ”Mr. Raindrop”

Denna enkla och sköna sång hörde jag först på animen ”Gintama” som andra ED, men nu jag är totalt galen i låten. Texterna är så enkla och musiken är bara rock hela vägen.  Ibland har det hänt att jag börjat nynna på låten och människor har undrat vad en  person sjunger en så konstig sång. Jag bryr mig inte, därför texten lovar inget i stil av Idol-artister eller eurotechno som härskar överallt i Europa.  Jag ska försöka skaffa deras skiva, men det kan bli svårt p.g.a bandet är från Hong Kong och skivorna säljs bara i Asien. Otur…. =(

Enjoy! ^^

Kommentera

