Ett litet kort meddelande till allihopa!

Tummen upp för mindre stress
Okej, jag tror att dessa intryck av serier tar kål på mig. Jag kommer bara skriva om 3 serier/vecka, men det kan hända att jag skriver en kort recension om något speciellt avsnitt från annan serie. Jag behöver min fritid. Sorry

Dessa serier kommer att skrivas regelbundet om;

Death-Note

Kanon (2006)

D. Gray-man

Sen ska jag berätta om ett andra saker som kommer inkluderas i denna blogg. Först ut kommer jag välja ut en manga serie och med den tar jag en titt på illustration, handling, text och ger ett slutligt intryck. Sen ska jag ibland posta en rolig bild som är kommer heta månadens bild och det kan ske närsomhelst. Slutligen ska jag också försöka berätta mer om Japan från dess matkultur till dess religon.

Ja, Ses senare!

Kommentera

