Keroro Gunso är licenserad?!?!

Grodmännen är påväg!!!!

Gode Gud. ?!?!?!”W#KWRadfaslf……………….ursäkta mig, men efter sett ”hackarens” verk på den amerikanska animeföretagets ADV´s hemsida så kan bara sjunga ”AFRO GUNSO ~”!!!

Jag trodde aldrig att denna serien skulle kunna blir licenserad pågrund av alla kulturreferenser som jag skrev om i ett tidigare om avsnitt 53. Om ni vill ta en titt, så besök deras hemsida. Nu får jag ursäkta mig för nu måste göra The Afro Gunso-dans för detta mirakel!

Shiawase! Lycka har nått till sjunde himmeln ^~^!

Men jag kommer uppdaterar mer om detta senare! Det lovar jag!

Updatering!

ADV har officellt förklarat att de äger nu rättighterna för alla avsnitt av Keroro Gunso (Sgt. Frog i USA) samt merchandise.

Ett svar to “Keroro Gunso är licenserad?!?!”

  1. Vad trevligt! En anime-manga relaterad blogg på svenska! 😀
    Efter läst efter så många animebloggar på engelska trodde jag aldrig att jag skulle hitta en på svenska! Bra jobbat! (funderat på att skaffa en själv ett tag nu…)

    Och det är väl bara att önska ADV lycka till för det lär bli allt annat än ett lätt jobb med den animen…

Kommentera

