På Fredag den 22 så tar Haruhi över världen!

Sisådär ett par dagar tillbaka var jag ute och surfade på nätet och fann något konstigt. På den amerikanska hemsidan ”Anime On Dvd” var alla ord som innehöll s och o markerade med röd färg. Jag tänkte att det måste handla om någon slags reklamknep inför den stundade julhelgen i USA, men när jag klickade så såg jag detta på min datorskärm.

HARUHI!!!!

The World As Know It Is About to End
DECEMBER 22, 2006

Med uppspärrade ögon började jag höra sången ”Hare Hare Yukai” i bakhuvudet och inom kort var jag så innerligt glad att något amerikansk företag licenserat detta underbara animetitel. Första saken för mig blev att skicka denna nyhet överallt ochjag gjorde mitt bästa för att göra folk uppmärksamma om denna hackning. Nu när jag tänker efter så liknar detta väldigt om ”Grodans” hack på ADV´s hemsida som jag tidigare rapporterade om. Har ADV fångat in storfisken? Det hoppas jag på.

Nu får man bara vänta på fredag och se när allt avslöjas (om detta är bluff så kommer någon få stryk av några arga människor). T-Minus 2 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
P.S. Kan denna bilden betyda att Haruhi har större makt runtom i världen än vi någonsin förväntat oss.

Suzumiya Haruhi i Gaza!
Bilden cirkulerar runtom på nätet efter en fransk tidning publiceringen av detta. Bilden är tagen i Gaza, Palestina under ett demostrationståg mot det växande våldet mellan Fatah och Hamas som resulterade med tre unga pojkars död förra veckan. Vad kommer hända härnäst kanske? Haruhi blir president i USA? =)

Mer uppdateringar kommer snart med ytterligare ny information om detta.

Update 28/12: Haruhi har blivit licenserat av amerikanska Bandai! Undrar om det om kommer verkligen funka? Vi får se.

Här är hemsidan!

Kommentera

