Nu befinner man sig i det forlovade landet!

Sedan en vecka bor jag numera i en litet rum pa ett residens utanfor Tokyo, Japan och studerar med det japanska spraket och lar mig den stora omgivningen som omger miljontals innevanare av Tokyo. Har sett himmelriket vid Akihabara och gatt bland kontorsman och skolflickor i de klassiska skoluniformerna som man bara sett i anime och manga.

Pa denna blogg kommer jag ta det lugnt och fokusera mera pa min andra blogg som berattar om mina aventyr i Japan. Sa, vi ses senare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men kommer en bomb for alla som sett serien Code Geass!

Code Geass! The Pizza!

Om ingen fattar sa se alla avsnitt av Code Geass for att forsta alltihop.

heheheheheheheheheheheh………………………….

5 svar to “Nu befinner man sig i det forlovade landet!”

  1. Hi! Good Site! Keep Doing That! Would you please also visit my homepage?

  2. Thanks bro! Real good work! Please visit my site too:

  3. Thanks for your great site! Would you please also visit my homepage?

  4. Cool design, great info! Visit my sites, please:

  5. Nice Site!!! (p)7

Kommentera

