Lite Videos och News!

TADAIMA!

Har i Tokyo ar allt bara lugnt och skont samt roligt att fa bo har och uppleva allt mojligt.

Jag har inte skrivit sa mycket de senaste veckorna, sa nu har jag fixat fram med lite roliga AMV(Anime Musik Videos) som ar otroligt valgjorda och aven nagra udda reklamspots fran det uppgaende solens land.

Enjoy!

En otroligt rolig video som berattar om Harima, killen fran School Rumble som forsoker leva mitt bland skonheter som alskar honom (allifall sa ar det vad han drommer om).

En klassiker som maste komma upp har! Om nagon undrat varfor vi har internet sa beror det pa Porr! XD! Chobits+Avenue Q= Gapskratt!

Den episka striden! Njnja vs. Samurai! Vem Vinner? Gissa fem ganger!

Vad fan gor Jack Bauer i ett tunnelbanetag med en massa japanska skolflickorna? Gor reklam for en halsodricka! OBS! Se ej om ni gillar 24-tvserien, annars sa ar allt hopp forlorat!

En massa videos, eller hur? Nu till om nyheter!

Jag har bestamt mig for att inte gora nagra avsnitt recensioner om Death Note eller D.Gray-man. Kanns alldeles for jobbigt. Kanske jag skriver intryck av nagra enstaka avsnitt av Bleach eller Code Geass.

Matta ne!

Kommentera

